کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

هندوانه آناناسی yellow Watermelon




این هندونه های خوشرنگ رو در سفری که امسال به تبریز داشتم در شهر بستان آباد 

خریدم. هیچوقت تا حالا نخورده بودم و دوست داشتم امتحانشون کنم 

بستان آباد شهر نزدیک تبریز هستش که کنار جاده با وانت محصولات مختلفی مثل گردو 

هندواته زرد و قرمز به فروش می رسید . جالبه که قیمت گردو هم خیلی ارزون بود 




برای کسانی مثل من که تا حالا از این هندوانه ها نخوردن بگم که طعم و مزه اش شبیه 

هندوانه های قرمز هستش فقط شاید یه کمی کم شیرینتر 



۳ نظر:

  1. شادی جونم من هم اولین بار اینجا دیدم , و برام خیلی جالب بود
    البته از اونجایی که میوه های اینجا اصلا طعم و مزه ندارن :))) این هم چیزی شبیه به آب بود :))
    اما من نمیدونستم که اسمش هندونه آناناسی هست ^_^

    پاسخحذف
  2. شادی جان سلام ، بعد از مدتها دوباره بنده فعال شدم :))))) عجب خوشرنگ هم هست من تا حالا امتحان نکردم ، دیدم ، اما ترسیدم که شیرین نباشه نخریدم :)))) اما حالا که میگی شیرین هست باید امتحان کنم ، دستت درد نکنه .............

    پاسخحذف
  3. منم تا به حال امتحان نکردم ، البته تو وانت های کنار خیابون تو تهران دیدم . دوست داشتم ببینم چه مزه ای هستش . بعضی ها می گفتند بی مزست

    پاسخحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...