کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ خرداد ۱۲, دوشنبه

کوکوسبزی در خمیرفیلو




این نوع کوکو سبزی بعنوان پیش غذا در مهمانیها بسیار شیک است

بخصوص که پخت و سروِش هم بسیار راحت میباشد.




طرز تهیه:



مواد کوکو سبزی را از قبل آماده میکنیم.

من از این مواد استفاده کردم

مغز گردو

سبزی کوکو سبزی

زرشک

تخم مرغ 

نمک و فلفل و پودر اویشن

برای روی کوکو هم مقداری پنیر پیتزا استفاده کردم






ورقهای خمیر فیلو را بصورت مربع برش زده کف قالب مافین را چرب میکنیم

و برای هر کاپ دو ورق خمیر که با برس کمی بینشون ماست زده ایم





را در قالب قرار میدهیم.همونطور که می بینید قالبهای من کاسه های پیرکس هستن

اینو گذاشتم تا ببینید با کمبود امکانات هم میشه غذا پخت

من اون وقتها که اینو درست کردم قالبهای مافین نداشتم

ولی اگه شما دارید از اون استفاده کنید




سپس مواد کوکو سبزی را داخل خمیر ها ریخته و قالب را

بمدت 20 دقیقه در فر با دمای 175 میگذاریم تا کوکو پخته

و ورقهای فیلو هم برشته شوند.




من این غذا رو توی مایکروفر درست کردم 

دکمه auto cook رو برای پخت کوکوسبزی تنظیم کردم 

به مدت 12 دقیقه روی سه پایه بلند فلزی درون مایکروفر قرار دادم

۲ نظر:

  1. Khamir filo chi hast? man farance zendegi mikonam ba che esmi mitonam peydash konam ? merci az tozihateton

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام عزیزم فکر میکنم به فرانسه به اسم pâte phyllo میتونید پیداش کنید خانمی...موفق باشی

      حذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...